Luxury Watch theme NOT mobile friendly!!

Home Forums All Other Themes Luxury Watch theme NOT mobile friendly!!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #186514
    David PfiffnerDavid Pfiffner
    Participant
    • Topics: 1
    • Replies: 4
    • Total: 5
    Member since: June 20, 2014

    Hello,

    I was told through the email support to post here for further assistance.

    The desktop PC version of my site (still working on it and still has most of the demo content on it) but the mobile version is HORRIBLE. Even with your stock demo images and text paragraphs. Text is being cut off, sections mashing together, images shifted over and covering text, etc. I have ensured any demo image I replaced it remained the same dimensions and resolution. I can’t have this and requesting some assistance as soon as possible to resolve it so we can get our site live.

    The website is on a staging site for now and the web address is: https://tggold.a2hosted.com/

    Should you require admin login access, if you are able to reach out to me directly privately, I can get that for you.

    #186567
    Forum ModeratorForum Moderator
    Participant
    • Topics: 0
    • Replies: 27992
    • Total: 27992
    Member since: August 16, 2013

    Hi,

    Can you send us the screenshot of your issues? Upload your screenshot on https://imgbb.com/ and paste the share url here.

    Regards,
    Chris

    #186590
    David PfiffnerDavid Pfiffner
    Participant
    • Topics: 1
    • Replies: 4
    • Total: 5
    Member since: June 20, 2014

    I mean I gave you the website to go to and to look at it?

    Don’t worry about it. I am looking to get a refund on this theme. I am a pretty well-versed and experienced web developer and designer but the UX on here and the fact that settings to make various important changes on things are scattered all over the place, even I as an experienced person was getting frustrated. I can’t depend on this theme for my client to use in the future on their own.

    Furthermore, with the continued issues going on and 24-36 hour support turnaround time, the fact that I am disturbed that even if it is a false positive, my popular brand internet security/antivirus software was flagging a Trojan in one of the theme files. Not only blocking it on the website but the zip file of the the theme itself that was on my computer, my antivirus did a scan and found it and quarantined the .js file. Now the fact of this mobile view issue when this theme should be mobile responsive and friendly and I even have most of the demo content on there and it still acts up. I explained what the issue was in the first post. This will probably be the last time I make a purchase through here. Too many issues and your built-in editor that you are forced to use instead of WordPress, while it has potential, it still honestly sucks in my opinion. Too complicated in some of the advanced options when it should be complicated.

    #186970
    Shri SShri S
    Keymaster
    • Topics: 9
    • Replies: 6903
    • Total: 6912
    Member since: June 12, 2013

    Hi David,

    We apologize for the inconvenience caused to you.

    We can provide you support for 1 year in case you ask us solutions to any problems you have been facing.

    We do not process refunds as given in both terms and pricing page: https://www.sktthemes.org/terms-conditions/ and pricing: https://www.sktthemes.org/pricing/

    Also before checkout you are asked to accept terms and conditions.

    Regards,

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.